Ferien 2005

Etter å ha jobba ein laaaang sommar, reiste vi 9 august på ein spennande ferietur.

Turen gjekk med fly frå Hovden til Oslo, vidare med fly til Praha. I Praha var vi i 4 dagar før vi tok toget til Wien.  I Wien var vi kun i to dagar, men rakk likevel å sjå mykje.  Frå Wien tok vi båt på Donau til Budapest, eller i allefall halvparten av vegen..... halvvegs fekk nemlig båten motorstopp og vi vart sett i land på ein heilt øde plass.  Her vart vi henta av bussar,  etter først å ha venta på passkontrollørar ein time på båten,....og frakta vidare til Budapest,  Budapest var også ein veldig flott by, og utrulig billig.  Her budde vi i 3 dagar før ferda gjekk med tog til Venezia.  Etter eit opphald på 3 dagar i Venezia leigde vi bil og reiste opp til Canazei i Dolomittane, der vi gjekk i fjellet i 5 dagar.

Her kan du få sjå bilder frå turen.  Eg tok vel rundt 1500 bilder totalt, så dette er dette som vart igjen etter ei knallhard sortering...... likevel altfor mange....

Praha

I Praha var vi i 4 dagar, og budde på The King Georges House i Praha.  Hotellet låg ca 250 meter frå Karlsbrua, som vel er den mest besøkte plassen i Praha.  Ein av dagane tok vi ein tur opp i eit utkikkstårn, som er ein minikopi av Eiffeltårnet.  Herifrå hadde vi flott utsikt over "heile" Praha,  Vi var også ein tur bort i bydelen Mala Strana der  slottet Hrad og St. Vituskatedralen er.

Torget Starometske Namesti, utgjer hjertet av gamlebyen. Torget er omkransa er flotte bygningar, kirker og rådhuset med astronomisk ur.  Rundt det astronomiske uret samlar det seg store folkemengder kvar heile time, då figurar meint å vere dei tolv apostlane passerer gluggane oppom uret på rekke og rad.  På torget var det også massevis av flotte uterestaurantar der det var godt å sette seg ned og nyte livet ei stund.....

Den Jødiske kyrkjegarden var også vel verdt eit besøk.  For å kome inn i synagogene, museuma og inn på kyrkjegarden måtte mannfolka ha på seg kalott.  Det gjorde sterkt inntrykk å sjå denne vesle yrkjegarden med dei enorme mengdene med gravsteinar. Folk vart begravd i 12 lag, og over 100 000 ligg begravd på dette vesle innmurte området.

AIMG0001.JPG AIMG0013.JPG AIMG0011.JPG IMG_0074.JPG IMG_0075.JPG
Vi nærmar oss ... snart landing Hotellromet vårt.. Hotellromet vårt... Utsikt over Praha Utsikt over Praha
IMG_0090.JPG Img_0079T.jpg IMG_0061.JPG Img_0068T.jpg Img_0027T.jpg IMG_0058.JPG
Utsikt over Praha Utsikt over Praha Karlsbroen tidlig morgon Karslbroen tidlig morgen Karlsbroen midt på dag... Eine sida av Karlsbroen
IMG_0062.JPG IMG_0052.JPG IMG_0115.JPG IMG_0054.JPG IMG_0065.JPG IMG_0057.JPG
Ei av statuene på brua Rusletur langs elva.... Ei av dei mange bruene... ... og endå ei bru... .... og ei til.... Eit kortlag....
IMG_0069.JPG IMG_0186.JPG IMG_0135.JPG IMG_0136.JPG Img_0120.jpg IMG_0183.JPG
 St. Nicholaskyrkja på torget i gamlebyen St. Nicholaskyrkja Inne i St. Nicholaskyrkja Kuppelen i St. Nicholaskyrkja St. Nicholaskyrkja Rådhuset ved torget i gamlebyen
IMG_0122.JPG IMG_0119.JPG IMG_0187.JPG IMG_0137.JPG IMG_0125.JPG IMG_0126.JPG
Det astronomiske uret på Rådhuset i gamlebyen Torget i gamlebyen Avslapping på torget Ei av gatene ved torget Nokre av husa rundt torget Torget i gamlebyen,
Img_0128.jpg Img_0192.jpg IMG_0114.JPG IMG_0139.JPG IMG_0102.JPG IMG_0106.JPG
Mellom torget og Karlsbrua Torget i gamlebyen, rådhuset i bakgrunnen Soldatar utanfor slottet Eit av mange tårn i Praha Slottet Slottet
IMG_0158.JPG IMG_0103.JPG IMG_0104.JPG IMG_0113.JPG IMG_0109.JPG IMG_0101.JPG
Slottet Statue framfor slottet Slottsvakter..... St. Vituskatedralen Inngangen til St. vituskatedralen.... Eit av dei store bygga nær slottet....
IMG_0162.JPG Img_0045T.jpg IMG_0159.JPG Img_0040T.jpg IMG_0175.JPG Img_0048T.jpg
Marked.... Dersom nokon lurer på kvar supermann er.....?! Ein annan Supermann.... med Tsjekkisk øl.... Salg ! . klar for shpping... Nasjonalmuseet Skulptur framfor nasjonalmuseet....
IMG_0098.JPG IMG_0169.JPG IMG_0199.JPG Img_0180.jpg Img_0170.jpg Img_0041T.jpg
Artig hus i Mala Strana Municipal house Flotte gamle hus... Kunst ?  Kjøttetande plante Ei flott synagoge Statuer i nyebyen....
IMG_0197.JPG Img_0142.jpg IMG_0143.JPG Img_0146.jpg Img_0147.jpg IMG_0149.JPG
Vintesting Det jødiske kvartalet Den jødiske gravplassen Den jødiske gravplassen Den jødiske gravplassen Synagoge
IMG_0151.JPG Img_0179.jpg IMG_0200.JPG IMG_0207.JPG IMG_0225.JPG Img_0214.jpg
Jødisk synagoge Pause Church of our Lady, torget i gamlebyen Churc of our Lady Torget i gamlebyen Torget i gamlebyen
IMG_0221.JPG IMG_0243.JPG Img_0250.jpg IMG_0267.JPG IMG_0273.JPG IMG_0274.JPG
8St. Nicholaskyrkja Slottet og St. Vituskatedralen Slottet og St. Vituskatedralen St. Vituskatedralen Salutt ein sein kveld.... Rakettar over byen, sett frå Karlsbrua

Wien

Frå Praha tok vi toget til Wien.  Vi budde på Hotel Savoy, som låg rett ved shoppinggata Maria Hilferstrasse I Wien skulle vi berre vere i to dagar så vi traska rundt i byen og fekk med oss litt av kvart.  For å få ei oversikt over byen, som er ganske flat, tok vi ei runde i eit pariserhjul i fornøyelsesparken i byen.   Vi var også om ein "strandrestaurant" ved ein av kanalane ved Donau.

Vi testa også den berømte Sacher-torten, som var fantastisk god....!!!

Nokre av dei flottaste bygningane i Wien låg i området rundt Volksgarten og  Hofburg Heldenplatz.  Her var de kunsthistorisk museum, naturhistorisk museum, Parlamentet, Justispalasset og masse andre flotte bygg.

Stefanosdomen var likevel det aller flottaste bygget i Wien synest eg.  Stefanosdomen er den einaste katedralen i Østerrike, og var imponerande både utvendig og innvendig.

AImg_0500.jpg IMG_0001.JPG IMG_0004.JPG IMG_0278.JPG IMG_0282.JPG IMG_0284.JPG
På veg frå Praha til Wien Området rundt Volksgarten Statue i Volksgarten Sacher-torte.... Hofburg -inngangsparti Augustinerbastei
IMG_0025.JPG IMG_0026.JPG IMG_0035.JPG IMG_0043.JPG Utsikt1.jpg IMG_0050.JPG
Strandrestaurant ved  elva.... På tur i pariserhjulet Utsikt over parken... Stefanosdomen Utsikt frå pariserhjulet Eit anna pariserhjul
Img_0039.jpg Img_0047.jpg IMG_0061.JPG IMG_0057.JPG IMG_0300.JPG IMG_0289.JPG
Utsikt over Wien Utsikt over nybygga.... Skriving av postkort... Strandrestaurant.... Sykkeldrosje IIndianarar m oppvising..
IMG_0292.JPG IMG_0324.JPG IMG_0322.JPG IMG_0305.JPG IMG_0306.JPG IMG_0313.JPG
Stefanosdomen Stefanosdomen Stefanosdomen Inne i Stefanosdomen Inne i Stefanosdomen Inne i Stefanosdomen
IMG_0318.JPG IMG_0321.JPG IMG_0330.JPG Img_0328.jpg IMG_0352.JPG IMG_0334.JPG
Altertavle i Stefanosdomen Inne i Stefanosdomen Ei av handlegatene i sentrum... Her kan du henge opp beskjedar, dikt o.l. Latmannsliv.... Statue i Volksgarten
IMG_0339.JPG IMG_0341.JPG IMG_0349.JPG Img_0332.jpg Img_0346.jpg Img_0280.jpg
Utanfor Hofburg Hofburg Statue utanfor Hofburg Hofburg Hofburg Volkerkunde museum
Img_0052.jpg Img_0054.jpg
Ein av kanalane til Donau Flotte nybygg var der også i Wien...

Budapest

Frå Wien til Budapest tok vi båt, iallefall halve vegen....  Ei stund etter at Bratislava var passert fekk nemlig båten motorproblem, og måtte gå til land,  ein eller annan plass ute i ingenmannsland.... Etter å ha venta ein time ombord i båten på grensevaktene (vi var iallefall komne til Østerrike) fekk vi busstransport siste stykket til Budapest..... Regna gjorde det også denne dagen....  Ellers var båtturen flott, og kan anbefalast....  I Budapest var vi i 3 dagar.

Budapest består av bydelane Buda og Pest. Det meste var billig i Budapest.  Litt travelt å huske på at 1 norsk krone tilsvarte ca 33 HUF (ungarske forrinter), men vi hadde heldigvis mobilar med kalkulatur....

Vi budde på Hotel Taverna, eit 4 stjerners hotell midt i hovudshopping/gågata i Budapest.

I Budapest tok vi ein liten sightseeingrunde med buss, der vi kunne hoppe på og av.  Vi var først ei runde bortom Parlamentet og såg på den imponerande bygningen.  Parlamentet var det største og mest påkosta bygningen i sitt slag då det stod ferdig i 1902.  Bygget er 286 meter langt og består av 700 rom i tillegg til nokre store salar.    Vi var også ein tur innom den store parken Varosliget på Pestsida, der eit av dei eldste termalbada ligg, midt mellom dyrepark og flotte kunstige små vatn.

På Slottsfjellet på Budasida ligg Fiskarbastionen og Mattiaskyrkja..  Byens fiskarar hadde ansvar for å forsvare denne delen av byen.  Fiskarbastionen med sine murar og tårn er likevel berre eit kunstverk oppført på 1800 talet.  Frå Fiskarbastionen har ein flott utsikt over mot Pestsida ogparlamentet.

På den andre sida av Slottsfjellet ligg Buda Slott.  Slottet er frå rundt 1800 talet, og romar også nasjonalgalleri, historisk museom m.m.

Gellertfjellet er eit landemerke for Budapest der det stig 130 meter opp frå Donaus bredder. På toppen av fjellet står borga Citadella og det 30 meter høge Frihetsmonumentet.

Vi var også på Gellerthotellet og testa ut termalbada,  bad oppvarma til 36 og 38 grader og som inneheld mykje mineralar.

AImg_0358.jpg AImg_0362.jpg AImg_0364.jpg AImg_0365.jpg AImg_0370.jpg AImg_0372.jpg
På veg gjennom første slusa på Donau Utsikt frå båten.... litt grått vær.... Første glimta av Slovakia Ei gamal borg.... Bratislava Bratislava
AImg_0377.jpg BImg_0480.jpg BImg_0481.jpg IMG_0385.JPG IMG_0388.JPG IMG_0391.JPG
Ei ny sluse, med høgdeforskjell på 20m Hotel Taverna der vi budde.... Vaci Utca shopping- gata utanfor hotellet Parlamentet - baksida Parlamentet Parlamentet
IMG_0393.JPG IMG_0396.JPG IMG_0397.JPG IMG_0398.JPG IMG_0399.JPG IMG_0405.JPG
Operaen Den laaange rette gata opp mot Hero squere Restaurant Gundel i parken Ein giraff..... ... og ei kamel.... Fiskarbastionen på Slottsfjellet
IMG_0413.JPG IMG_0418.JPG IMG_0425.JPG IMG_0429.JPG IMG_0430.JPG IMG_0437.JPG
Mattiaskyrkja ved Fiskarbastionen Fiskarbastionen Fiskarbastionen Fiskarbastionen Parlamentet sett frå Fiskarbastionen Mattiaskyrkja
IMG_0439.JPG IMG_0440.JPG IMG_0441.JPG IMG_0445.JPG IMG_0446.JPG IMG_0447.JPG
Gatene ved Fiskarbastionen Arkeologiske utgravingar ved slottet ... og meir utgravingar.... Slottet, iallefall ein del av det.... .... og litt til av slottet..... ... og endå litt...
IMG_0448.JPG IMG_0449.JPG IMG_0451.JPG IMG_0452.JPG IMG_0455.JPG IMG_0460.JPG
Ei statue og "ønskebrønn"??  ein annan del av slottet.... Utsikt mot byen og Kjedebrua Parlamentet Slottet Flott tunellopning...
IMG_0461.JPG IMG_0464.JPG IMG_0468.JPG IMG_0473.JPG IMG_0475.JPG IMG_0477.JPG
Kjedebrua, den eldste brua mellom Buda og Pest.... Erzebethbrua Frihetsmonumentet på toppen av Gellertfjellet Utsikt mot byen frå Gellertfjellet.... ein litt grå dag... Vegen opp mot Gellertfjellet.... Utsikt frå Pest-sida mot Gellertfjellet og statuen....
Img_0383.jpg Img_0394.jpg Img_0401.jpg Img_0403.jpg Img_0404.jpg Img_0409.jpg
Frihetsstatua på Gellertfjellet... Hero Squere.... Szechenyi badet i Byparken... Kjedebrua frå Pestsida Utsikt frå Slottsfjellet Mattiaskyrkja
Img_0410.jpg Img_0419.jpg Img_0431.jpg Img_0443.jpg Img_0469.jpg Img_4141.jpg
Fiskarbastionen Fiskarbastionen Parlamentet Ein av slottsbygningane Utsikt frå Slottsfjellet Panoramautsikt

Venezia

Frå Budapest tok vi toget til Venezia.  Dette var ein laaang togtur, heile 12 timar tok turen, men det gjekk veldig bra likevel.... Vi reiste gjennom store delar av Ungarn, gjennom Kroatia og Slovenia før vi kom til Italia og Venezia, så vi fekk sett mykje og fekk mange stempel i passa våre....  Vi var i Venezia i 3 dagar og fekk sett og opplevd mykje.

Venezia var ein spesiell by.  Eg har alltid trudd at alle hus stod på pålar, men pålar såg eg lite av....Husa stod derimot på vassikre grunnmurar av stein .   Det meste av bygningar i Venezia er skakt og skeivt, ikkje så rart kanskje for byen er i ferd med å synke..... Myndigheitene har no planar om å bygge 79 dreieportar soms kal skille Venezia og laguna frå Adriaterhavet...... så vi får håpe det går bra.  Uansett;  Ta turen til Venezia før det er for seint.... !!

Venezia er bygd på 117små øyar, har over 40 km kanalar og ca 400 bruer.

Hotellet vårt i Venezia heitte Locanda Ovidius og låg ca 100 meter frå Rialtobrua, som vel er den mest kjende brua i Venezia, kanskje bortsett frå Sukkenes bru.

Sukkenes bru er ei lita bru som går over kanalen mellom fengselet og Dogepalasset. Det  seiast at brua har fått namnet sitt av fangane sine sukk på veg frå fengselet til Dogepalasset sine tortur- og henrettelsesrom.

Ein tur med gondol høyrde også med til det du måtte ha med når du var i Venezia.  Vi fekk ein tur mellom husa i den eldste delen av byen, der dei fleste husa er over 800 år.  Det er i denne delen dei fleste av dei fastbuande bur.  Hit er det ikkje tilkomst for turistane anna enn via kanalane. Huset til storsjarmøren Casanova fekk vi også sett....

Elles var det fint å bere rusle rundt i byen, sette seg ned på Markusplassen og kjøpe ein enkel lunsj på kafe Florian.  Her betalte du 10Euro berre for musikken.  Ein enkel lunsj kom for oss på 70Euro!!!! Men, men....

Markusplassen hadde forresten minst like mange duer som folk,  ikkje så rart når turistane omtrent sloss for å få mate duene....

Vi var også ein tur ut på Lido, ei øy rett utanfor Venezia, men flotte sandstrender så langt auget rakk.

Venezia er heilt klart ein by å reise tilbake til....

AImg_00483.jpg AImg_00487.jpg AImg_00490.jpg AImg_00492.jpg AImg_00496.jpg AImg_00503.jpg
Ungarn far flatt...... Togkupeen vår... Her er vi komne til Kroatia.... .... og Zagreb.... og så er vi i Slovenia... ... og Ljubljana...
AImg_00500.jpg IMG_0530.JPG Img_0536.jpg IMG_0523.JPG IMG_0001.JPG IMG_0008.JPG
Er vi snart framme....?? Hotellet vårt.... Rialtobrua.... Rialto brua.... Eit skeivt tårn.... Canal Grande- hovudkanalen i Venezia
IMG_0009.JPG IMG_0011.JPG IMG_0017.JPG IMG_0021.JPG IMG_0022.JPG IMG_0024.JPG
Canal Grande... Canal Grande.... Canal Grande.... Alle hus stod rett i vatnet... På veg inn til Markusplassen frå Lido... Lido.... flotte sandstrender....
IMG_0052.JPG IMG_0034.JPG IMG_0051.JPG Img_0055.jpg IMG_0057.JPG IMG_0059.JPG
På veg inn frå Lido... På vei mot Lido.... Markusplassen og kampilen, det frittståande tårnet... Lunsj på kafe Florian.. 70 Euro for to smørbrød, vin og kaffi Florians spesialkaffi... Musikken vi betalte 10Euro for...
IMG_0590.JPG IMG_0072.JPG IMG_0517.JPG Img_0642.jpg IMG_0527.JPG IMG_0063.JPG
Ein av kanalane... Kanal Grande sett frå Rialtobura ein tidlig kveld... Rialtobrua midt på dag med stor trafikk... Dogepalasset... Ein ny kanal... Kanal Grande...
IMG_0540.JPG IMG_0548.JPG IMG_0551.JPG IMG_0555.JPG IMG_0556.JPG IMG_0560.JPG
Trange kanalar.... .... og trange gater... tett trafikk på dei smale kanalane... Ein av dei mange opne plassane i Venezia... Kanal Grande.... Ved utløpet av Canal Grande...
IMG_0568.JPG IMG_0577.JPG IMG_0605.JPG Img_0589.jpg IMG_0593.JPG IMG_0596.JPG
Kampilen på Markusplassen... Markuskyrkja Kyrkjeporten til Markuskyrkja... Sukkenes bru Torghandel på kanalbreddene... Torghandel ved Markusplassen...
IMG_0604.JPG IMG_0630.JPG IMG_0612.JPG IMG_0623.JPG IMG_0615.JPG IMG_0621.JPG
Duemating på Markusplassen... Gondoltur Tur på dei smale kanalnane i gamledelen av Venezia Møtande trafikk.... det gjekk såvidt... ... og under lave trange bruer.... .... og meir trange kanalar....
Img_0611.jpg IMG_0626.JPG Img_0609.jpg Img_0610.jpg IMG_0639.JPG IMG_0643.JPG
... og endå trangaren kanalar... Tilbake til Rialtobrua... Gondolføraren vår.... som kunne mykje av Venezias historie... Huset til den berømde Casanova.... Markuskyrkja Markusplassen
Img_0574.jpg Img_0648.jpg Img_0543.jpg IMG_0601.JPG IMG_0669.JPG Img_0553.jpg
Markuskyrkja på Markusplassen... Markusplassen Ei av dei små bruene over kanalane... Ein annan liten kanal... Rialtobrua på kveldstid... Eit skeivt tårn...
IMG_0688.JPG IMG_0672.JPG IMG_0676.JPG Img_0678.jpg Img_0812.jpg IMG_0691.JPG
Utsikt frå Rialtubrua Utsikt frå Rialtobrua Utsikt frå Rialtobrua Utsikt frå Rialtobrua Utsikt frå hotellet mot Rialtobrua Utsikt oppover frå Rialtobrua...
IMG_0696.JPG Img_0083.jpg IMG_0700.JPG
Utsikt frå Rialtobrua Lyn og torden i Venezia.... Rialtobrua og vi !!

Dolomittane

Dolomittane er eit 150 kilometer breidt og 80 km langt fjellområde i Nord Italia.

Fleire kjende vintersportstadar ligg i Dolomittane, f. eks. Cortina, Val di Fiemme og Val Gardena.  Dolomittane er også fantastisk flott om sommaren, men uendelige muligheiter for fjellturar og tinderangling.

Fjellmassivet er kjent for sitt særeigne landskap med høge spisse toppar av kalksteinfjell.  Dersom ein ikkje vil gå så langt på tur er muligheitene mange med dei nesten 300 mange heisene/gondalane i Dolomittane.

Vi budde på Hotel Azola i Canazei, Val di Fassa som ligg i hjertet av Dolomittane. Her var vi i 5 dagar.

Første dagen regna det skikkelig, men resten av veka hadde vi fint vær, sjølv om sola ikkje alltid kom fram.

Det som førte oss til Dolomittane var at vi hadde høyrt og lest om Via Ferrate. Via Ferrate er klatreruter av forskjellig vanskegrad, der det er lagt opp wire og boltar på dei vanskeligaste punkta.  Og ein og annan jernstige står også oppetter loddrette fjellveggar..... og kanskje ei lita hengebru...

Du tek på klatresele og ei spesialslynge og så går det oppover.... Husk hjelm !

Via Ferratene vart opprinnelig laga under for at dei militære fjelltroppene skulle kunne forflytte seg raskt i fjellet under 1. verdenskrig.

Vi prøvde 4 slike Via Ferrate av litt ulik vanskegrad.  Skikkelig kjekt !

Dei rutene vi prøvde var

I tillegg tok vi ein dag med heis og bane til tre ulike "toppar".  Først var vi opp til Sass Pord, 2950 m.o.h., så tok vi ei lita "heis" opp til Forcella de Sassolungo, 2652 m.o.h. og ut på ettermiddagen tok vi bane opp til  Rif Pian dei Fiacconi breen under Marmolada,  som er høgaste fjellet i Dolomittane 3342 m.o.h.

AImg_0430.jpg AImg_0431.jpg AImg_0432.jpg BIimg0001B.jpg BImg_00099.jpg BImg_0101.jpg
Hotel Azola der vi budde Utsikt frå balkongen.. Avslapping etter fjellturen... B. Piz da Cir B. Vårt første forsøk på ei Via Ferrate rute.... B. Litt stein å klivre over...
BImg_0103.jpg BImg_0104.jpg BImg_0107.jpg BImg_0110.jpg BImg_0111.jpg CImg_0122.jpg
B. Ferrataen har begynt... B. Husk å sikre skikkelig.... B. Her går det unna.... B. På toppen ! B. Vi klarte det !! C. Her var det jammen fine blomster...
CImg_0126T.jpg CImg_0131.jpg CImg_0132.jpg CImg_0134.jpg CImg_0135.jpg CImg_0149.jpg
C. Her ser vi turen, oppover fjellsida der... C. Meir blomster... C. Første pausa... C. ... og ei blomster til.. C. Godt synlige stiar.. C.  Her var det bratt...
CImg_0153.jpg CImg_0156.jpg CImg_0160.jpg CImg_0161.jpg CImg_0164.jpg CImg_0167.jpg
C. Her ser vi stien vi gjekk istad.... C. og så ein liten stige... C....og mellom to fjellveggar.... C. Der var vi istad... C Opp og ned.... C. ...opp der.....
CImg_0170.jpg CImg_0176.jpg CImg_0179.jpg CImg_0183.jpg CImg_0191.jpg CImg_0194.jpg
C. Litt bratt.... C. Der gjekk vi... C. Godt med ein wire å ta i av og til.... C. Fest sikringa.... C. Endelig oppe... C. Vi klarte det !!
CImg_0200.jpg CImg_0201.jpg CImg_0212.jpg CImg_0214.jpg CImg_0217.jpg CImg_0219.jpg
C. Torri del Vaiolet C. Torri del Vaiolet C. Tilbaketuren på baksida av fjellet... C. Her var det bratt.... C. Rif Vaiolet C.  langt igjen.... ?!
CImg_0220.jpg CImg_0225.jpg CImg_0229.jpg CImg_0230.jpg CImg_0237.jpg DIMG0003.jpg
C. Blomster her også... C. Snart oppe .... C. Utsikt tilbake der vi gjekk... C. Endelig i skaret C. Her starta og slutta turen... D.  Bane opp mot breen under Marmolada
DIMG0006.jpg DIMG0008.jpg DIMG0010.jpg DIMG0012.jpg DIMG0014.jpg DIMG0022.jpg
D. Kvitt fjell.... spesielt.... D. Veldig kvit stein... D. Utsikt D. Rif. Pian D. Opp mot Marmolada D. Marmolada
DIMG0029.jpg DIMG0034.jpg DIMG0037.jpg DImg_0001.jpg DImg_0005.jpg DImg_0008.jpg
D. Pustepause.... D. Marmolada D. Marmolada og vi D: Bana opp mot Sass Pordoi D. Utsikt frå Sass Pordoi mot D. Utsikt frå Sass Pordoi mot Sassolungo-fjella...
DImg_0013.jpg DImg_0014.jpg DImg_0019.jpg DImg_0020.jpg DImg_0021.jpg DImg_0022.jpg
D. Utsikt frå Sass Pordoi D. Utsikt frå Sass Pordoi D. Val di Fassa D. Bana vi tok opp til Sass Pordoi D. Eit hol i fjellet... D. Jan Peder gjekk oppå kanten...
DImg_0024.jpg DImg_0025.jpg DImg_0027.jpg DImg_0029T.jpg DImg_0037.jpg DImg_0043.jpg
D: Toppen av Sass Pordoi D. Utsikt ned i dalen D. Jan Peder på toppen av Sass Pordoi D: Sass Pordoi D: Torill på toppen... D: nokre klatrarar på veg opp...
DImg_0048T.jpg DImg_0062.jpg DImg_0067.jpg DImg_0080.jpg DImg_0083.jpg DImg_0093.jpg
D. Utsikt mot Marmolada D: Vegen opp til Sass Pordoi. D. Ny bane, til Sellajoch D: Utsikt mot Sass Pordoi D: Utsikt mot Sass Pordoi D: Minste kyrkja eg har sett trur eg....
DImg_0094.jpg EIimg0005E.jpg EIimg0006E.jpg EIimg0007E.jpg EIimg0010E.jpg ECimg0979.jpg
D: Utsikt frå Sellajoch E.  Ny tur ! Piz da Lech E. Her skal vi starte... E: på med utstyret E. Turen har starta... E. og oppover går det.
EIimg0023.jpg EIimg0017.jpg EIimg0011E.jpg EIimg0013E.jpg EIimg0029.jpg EIimg0032.jpg
E. slik såg boltane ut.. E. Her kjem meir folk.. E. Bratt var det... E. og litt brattare E. Artig... E. Her står stigane...
EIimg0036.jpg EIimg0039.jpg EIimg0020.jpg ECimg1000E.jpg ECimg1002E.jpg EIimg0025.jpg
E. Her var jammen bratt.... E.  Men vi får no prøve... E. Eg skal også opp.... E. 50 meter høg fjellvegg som vi skal opp.... E. Det går bra... E. Og så litt klivring..
ECimg1005E.jpg ECimg0998E.jpg ECimg0994E.jpg EIimg0046.jpg EIimg0047.jpg EIimg0049.jpg
E. Nesten oppe... E. Nokon kikkar over kanten.... E. Utsikt... E. Nokon kjem etter... E: langt der nede... E. Titt, titt...
EIimg0054.jpg EIimg0060.jpg EIimg0061.jpg EIimg0064.jpg EIimg0071.jpg EIimg0085.jpg
E. Endelig oppe... E. Toppen... E. Fuglar var her også... E. Torill og Jan Peder på toppen... E. Utsikt frå Piz da Lech E. Gabriel og Silvia frå Italia....
EIimg0086.jpg EIimg0095.jpg EIimg0099.jpg EImg_0303.jpg EImg_0304.jpg EImg_0308T.jpg
E. Utsikt frå toppen E: utsikt ned i dalen... E. utsikt... E. På returen ser vi bort der vi kom opp... E. Det var bratt, ja.... E. Folk på veg opp same vegen som vi kom...
EImg_0309.jpg EImg_0319.jpg EImg_0324.jpg FImg_0329.jpg FImg_0332.jpg FImg_0337.jpg
E. Øverste delen av ruta vi gjekk... E. Her ser vi fjellveggen med stigane.... E. Vel nede igjen... F. No er det ny dag og ny tur... Ferrata Massare F. Ei kjempeørn... F. Jan Peder og ørna...
FImg_0338.jpg FImg_0340.jpg FImg_0343.jpg FImg_0344.jpg FImg_0346.jpg FImg_0351.jpg
F. Kyr som lkar seg i tynn luft.... søte.... F. Klatringa har starta... f. Utsikt ned i dalen... F. oppover går det... F. Bratt ned... F. og bratt opp...
FImg_0354.jpg FImg_0355.jpg FImg_0358.jpg FImg_0361.jpg FImg_0365.jpg FImg_0374.jpg
F. Endå brattare... F. Her må vi vist ned.. F. ... og så opp igjen.. F. Skikkelig klivring F.  Her kjem det folk etter oss.... F. Ned der kom vi..
FImg_0379.jpg FImg_0390T.jpg FImg_0395.jpg FImg_0396.jpg FImg_0401.jpg FImg_0404.jpg
F. Her gjeld det å sikre seg godt.... F. og rundt ein hammar... F. Her kom vi også. ned... F. Så går det nedover igjen... F. Inn der skal vi.... F. Trangt...
FImg_0406.jpg FImg_0409.jpg FImg_0416.jpg FImg_0418.jpg FImg_0419.jpg FImg_0420.jpg
F. Men heldigvis ein stige... F. Mørkt og trangt... F. Her er ruta vi gjekk, opp over heile denne egga... F. Ein fornøgd kar.... F. Livsnytar... F. Utsikt er kjekt å ha når du drikk øl....
F. Der var vi....           Vi kjem igjen.... !!!